Zwiększ widoczność w Google i postaw na…
Darmowy audyt SEO
Nie jesteś widoczny w wyszukiwarce Google? Twoja strona działa za wolno i nie ma na niej ruchu? Postaw na darmowy audyt SEO! Przeanalizuję Twoją stronę pod kątem optymalizacji i wskażę Ci, jakie elementy wymagają poprawy i jak rozwiązać potencjalne problemy. Nie czekaj, wyślij do mnie swoją witrynę, a ja zajmę się resztą.
Jak uzyskać darmowy audyt SEO?
1. Wyślij zapytanie
Skorzystaj z formularza poniżej lub przejdź do strony kontakt i wyślij do mnie wiadomość zawierającą adres Twojej witryny oraz krótki opis, z jakimi problemami się borykasz na stronie. Może chcesz się dowiedzieć czegoś konkretnego? Pisz śmiało.
2. Odrobina cierpliwości
W zależności od ilości zgłoszeń czas oczekiwania na audyt SEO może być różny. Staram się dostarczyć go klientowi do 5 dni roboczych. Audyt wykonuję ręcznie, nie używam automatów i staram się o to, aby darmowy audyt był jak najbardziej precyzyjny.
3. Dostarczenie audytu
Gdy już sprawdzę rzeczy wchodzące w skład darmowego audytu SEO, wysyłam do klienta opracowany plik PDF zawierający spis wykrytych błędów, wytycznych oraz wskazówek, które będą miały na celu wskazać jak usunąć błędy na stronie. Jeśli będziesz miał/a pytania do audytu, śmiało możesz je zadawać 😉
Komu przyda się darmowy audyt SEO?
- Małym firmom, które chcą zostać zauważone i zwiększyć swoje przychody,
- Firmom, u których audyt SEO nie był wykonywany lub był wykonany bardzo dawno,
- Firmom, które chcą się skalować, osiągnąć cele organizacyjne i zwiększać świadomość marki,
- Przedsiębiorstwa o ugruntowanej pozycji, gotowe przenieść swój biznes na wyższy poziom oraz zwiększyć przewagę konkurencyjną,
- Strony/sklepy e-commerce, które chcą generować większą sprzedaż i zarabiać więcej,
- Firmy B2B chcące podnieść się w rankingach i zdobyć więcej leadów.
To tylko kilka przykładów, jednak jeśli prowadzisz swoją stronę już jakiś czas i nie widzisz efektów swojej pracy lub są one bardzo małe, może to być dla Ciebie dobry wybór, aby postawić na darmowy audyt SEO i sprawdzić co można poprawić.
Co możesz zyskać dzięki darmowemu audytowi SEO?
Uzyskaj kompleksowy raport, który pokaże Ci, jak poprawić Twoje SEO i jak uzyskać wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Darmowy audyt SEO pokazuje, jak można poprawić swoją pozycję i wygląd w wynikach wyszukiwania bez wydawania pieniędzy. Jest to idealne rozwiązanie dla firm, które mogą dzięki audytowi:
✅ Poprawić widoczność i ranking swojej strony,
✅ Pozyskać więcej leadów i klientów z wyszukiwania organicznego,
✅ Zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej,
✅ Wyeliminować błędy i problemy z witryną,
✅ Przyśpieszyć działanie strony eliminując zbędny kod i optymalizując go,
✅ i wiele więcej!
Co wchodzi w skład darmowego audytu SEO?
W skład darmowego audytu SEO wchodzi dość spora dawka wiedzy na temat danej strony i jej kondycji, jednak poniżej postaram się opisać w punktach najważniejsze elementy, które wchodzą w jego skład. Warto mieć jednak na uwadze, że jest to jedynie część tego co znajduje się w pełnym (płatnym) audycie SEO strony. Darmowy audyt SEO można podzielić na: audyt On-Page, audyt Off-page oraz audyt techniczny. Zostanie to opisane w dalszej części strony.
- analiza statusu odpowiedzi serwera (200, 4XX, 404, 500),
- analiza indeksacji strony,
- analiza ruchu,
- analiza linków zewnętrznych,
- analiza szybkości działania strony,
- analiza Core Web Vitals,
- analiza dopasowania strony pod urządzenia mobilne,
- analiza treści (nagłówki H1, H2, tytuły oraz opisy meta, ilość kontentu na stronie, itp.)
- analiza multimediów na stronie (waga obrazów, nazwy plików, ich opis, itp.)
Celem darmowego audytu SEO jest zidentyfikowanie wszelkich potencjalnych problemów, które mogą uniemożliwić Twojej witrynie osiągnięcie wysokiej pozycji w rankingu.
Zamów darmowy audyt już teraz!
Pokażę Ci, które elementy na Twojej stronie wymagają poprawy, jak zyskać więcej użytkowników na swojej stronie i lepiej zoptymalizować ją pod wytyczne wyszukiwarki Google! Serdecznie zapraszam do kontaktu 🙂
W jaki sposób można podzielić darmowy audyt SEO?
On-Page SEO
Czynniki rankingowe On-Page to elementy strony internetowej, które wpływają na jej pozycję w wynikach wyszukiwania w SERPach (Search Engine Results Page). Względne znaczenie tych czynników różni się w zależności od rodzaju wyników (np. wyszukiwanie treści, obrazów, wyszukiwanie newsów, wyszukiwanie wideo). Jednak niektóre czynniki rankingowe On-page są uniwersalnie ważne, niezależnie od wyszukiwarki czy typu wyniku.
Jednym z najważniejszych czynników rankingowych na stronie jest znacznik tytułu (Meta Title). Znacznik tytułu jest elementem HTML, który określa tytuł strony internetowej. Znacznik meta tytułu jest często używany przez wyszukiwarki do wyświetlania tytułu strony w wynikach wyszukiwania. Wyświetla się on również na karcie przeglądarki podczas przeglądania konkretnej strony posiadającej opisywany znacznik.
Znacznik tytułu jest jednym z najważniejszych czynników rankingowych strony, ponieważ mówi wyszukiwarkom o czym jest dana strona. Wybierając tytuł dla swojej strony internetowej, powinieneś wybrać tytuł, który dokładnie opisuje zawartość strony. Istnieją jednak inne ważne czynniki, które wchodzą w skład audytu SEO On-Page, takie jak: meta opis, znaczniki alt obrazów, długość treści, słowa kluczowe i wiele innych.
Techniczne SEO
Techniczne SEO jest jednym z najważniejszych aspektów optymalizacji strony internetowej. Poprzez upewnienie się, że Twoja strona jest sprawna technicznie, możesz poprawić jej ranking na stronach wyników wyszukiwania (SERP), ruch organiczny i ogólną widoczność w sieci.
Celem technicznego audytu SEO jest zidentyfikowanie wszelkich potencjalnych problemów, które mogą uniemożliwić Twojej witrynie osiągnięcie pozycji w rankingu.
Audyt techniczny SEO zbada strukturę strony, optymalizację strony, strukturę linków, prędkosć ładowania, duplikację treści i wiele więcej. Wprowadzenie niezbędnych zmian może pomóc w uzyskaniu wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Off-Page SEO
Off-page SEO (zwane również „off-site SEO”) odnosi się do działań podejmowanych poza własną stroną internetową, które mają wpływ na ranking w ramach stron wyników wyszukiwania (SERP). Wraz z on-page SEO, obejmują one kilka czynników podstawowego SEO, które pomagają witrynie w rankingu.
Optymalizacja pod kątem czynników rankingowych off-site polega na poprawieniu postrzegania przez wyszukiwarki i użytkowników popularności, istotności, wiarygodności oraz autorytetu witryny. Jest to osiągane przez inne renomowane miejsca w Internecie (strony, witryny, osoby, itp.) linkujące do Twojej witryny lub promujące ją, a także skutecznie „ręczące” za jakość Twoich treści. Im więcej linków dobrej jakości do Twojej strony, tym lepiej.
Najczęściej zadawane pytania
Jeśli masz jakieś pytania, sprawdź odpowiedzi poniżej lub skontaktuj się ze mną, chętnie odpowiem 🙂
Darmowy audyt SEO? Gdzie jest haczyk?
Nie ma absolutnie żadnego! Darmowym audytem SEO chcę Ci pokazać mniej więcej jakie elementy można poprawić na stronie oraz dać szansę na lepsze jej pozycjonowanie. Warto mieć na uwadze to, że jest to tylko namiastka tego, co możesz znaleźć w pełnym audycie SEO i tym dokumentem daję Ci pogląd na to, jak on może wyglądać i co jest w nim zawarte.
Czy są wprowadzane zmiany na stronie podczas wykonywania audytu SEO?
Nie. Nie wprowadzam żadnych zmian na Twojej stronie podczas wykonywania audytu SEO – po prostu pokazuję Ci, jakie zmiany można wprowadzić, w celu lepszego działania strony i zajęcia wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Jeśli chcesz, abym wdrożył moje zalecenia na Twoją stronę, polecam sprawdzić moją ofertę pozycjonowania stron www. Jest to usługa, w której zajmuję się całym Twoim SEO od początku do końca i nie musisz martwić się o resztę.
Co to jest audyt SEO w skrócie?
Audyt SEO jest to proces, który polega na ocenie strony internetowej pod względem stosowania dobrych praktyk SEO, które wypływają na pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania (SERP). Można powiedzieć, że jest to zadanie polegające na wykryciu błędów na stronie, wskazanie metod ich eliminacji oraz wskazanie dobrych praktyk na przyszłość podczas prowadzenia strony www. Większość specjalistów zaleca przeprowadzanie audytu SEO regularnie, aby utrzymać wysoką pozycję witryny i nie dopuszczać do pojawienia się błędów na stronie. Przeprowadzenie audytu SEO jest korzystne w celu:
- identyfikacji problemów technicznych z witryną, które wymagają naprawy,
- poprawieniu jakości treści w witrynie, stosując odpowiednie frazy kluczowe w publikacjach, podstronach i nie tylko, których szukają potencjalni klienci,
- dogonienia konkurencji i sprawdzenia, w jaki sposób się pozycjonują, skąd pozyskują wartościowe linki i jaki słów kluczowych używają.
Jak długo trzeba czekać na raport darmowego audytu SEO?
Wszystko robię ręcznie, nie korzystam z jednego automatu, który generuje opisywane powyżej elementy więc potrzebuję trochę czasu w celu przygotowania raportu. Staram się, aby dostarczyć przygotowany raport w nie więcej niż do 5 dni roboczych od daty złożenia zapytania.