Obsługa Twoich mediów społecznościowych
Prowadzenie Social Media
Szukasz skutecznego sposobu na zwiększenie świadomości marki, liczby nowych klientów i ruchu na stronie internetowej? W takim razie Twoja firma powinna być w mediach społecznościowych! Sprawdź usługę prowadzenia social media i zbuduj silną obecność w mediach społecznościowych! Pomogę Ci dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż!
Obsługa Social Media w pigułce - co zyskasz?
Budowanie świadomości marki
Zwiększanie liczby osób śledzących Twoje działania w mediach społecznościowych pomoże Ci dotrzeć do nowych klientów i zebrać większą ilość poleceń Twojego produktu lub usług. Obsługa social media Twojej firmy pomoże w zwiększaniu liczby obserwujących, czyli osób zainteresowanych tym, czym zajmuje się Twoja firma. Prawidłowo wytypuję grupę odbiorców, do której publikowane treści będą kierowane.
Budowanie relacji i zaangażowania
Kiedy budujesz silną więź ze swoimi odbiorcami, są oni bardziej skłonni do zakupu lub skorzystania ze świadczonych usług firmy. Pomogę Ci zwiększyć zaangażowanie (polubienia, komentarze itp.) w Twoich postach w mediach społecznościowych. Im więcej zaangażowania na profilu, tym silniejsza więź z odbiorcami.
Zwiększenie ruchu na stronie www
Zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej będzie miało bezpośredni wpływ na leady i sprzedaż. Usługa prowadzenia social media jest dobrze skorelowana z moimi usługami, gdzie skupiam się na rozwijaniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, które napędzają duże ilości ruchu na stronie.
Twoja firma w social media- czy na pewno musi tam być?
Zakładam, że korzystasz prywatnie z mediów społecznościowych i zdarzyło Ci się wejść w interakcję z jakąś marką, którą lubisz i korzystasz z ich usług oraz zostawiłeś coś po sobie w postaci komentarza lub polubienia posta. Twoja potencjalna grupa odbiorców nie jest inna! Również ufają określonym firmom działającym w social media np. Twoim konkurentom i angażują się pod postami budując relacje z daną marką. Prowadzenie i obsługa Social Media jest metodą, która ma na celu zwiększenie świadomości marki i budowanie pewnego zaufania do marki poprzez budowanie solidnej obecności w mediach społecznościowych dla Twojej marki. Ale tak naprawdę, jak ważne są media społecznościowe dla firmy takiej jak Twoja? Sprawdźmy statystyki.
- 66% użytkowników Facebooka twierdzi, że lubi lub śledzi markę na tej platformie społecznościowej,
- 74% użytkowników Facebooka stwierdza, że codziennie sprawdza swoje konto na Facebooku,
- 90% użytkowników Instagrama twierdzi, że śledzi firmę na tym portalu społecznościowym, co również przekłada się na to, że użytkownicy IG chętnie wchodzą w interakcje z markami, które lubią,
- 89% marketerów internetowych – stwierdza, że Instagram był bardzo skuteczną platformą social media dla działań marketingowych,
- 90 mln użytkowników LinkedIn to influencerzy wyższego szczebla, a 63 mln z nich zajmuje stanowiska decyzyjne.
Statystyki mówią wszystko! Skuteczna strategia marketingowa w mediach społecznościowych rzeczywiście odgrywa ważną rolę w rozwoju Twojej marki i zwiększania dochodów. Kiedy mówimy skuteczna strategia marketingowa w mediach społecznościowych, to powinno to być coś więcej niż tylko publikowanie postów i tworzenie reklam. Strategia powinna być dobrze ukierunkowana, angażująca i spersonalizowana. Świadcząc usługi prowadzenia social media Twojej firmy mogę Ci w tym pomóc!
Prowadzenie Social Media Twojej firmy!
Nie masz wystarczająco czasu aby zadbać o profile swojej firmy w Social Media? Zrobię to za Ciebie! Zapoznaj się z treścią na stronie i skontaktuj się ze mną w celu ustalenia szczegółów. Czas zwiększyć Twoją sprzedaż!
Powierz mi prowadzenie Social Media Twojej marki i zwiększ jej autorytet!
Strategia mediów społecznościowych
Zajmuję się wszystkimi głównymi mediami społecznościowymi, od Facebooka i LinkedIn po Instagram i Twitter. Opracuję dla Twojej firmy jasną strategię, która spełni Twoje potrzeby biznesowe, jak również gwarantuję comiesięczne raporty i spostrzeżenia, aby przedstawić efekty działań.
Obserwacja trendów
Wiem o czym rozmawiają Twoi fani i potencjalni klienci, dlatego będąc na bieżąco z trendami danej branży (i nie tylko), mogę dopasować działania w prowadzonych social media, aby docierać do konkretnych ludzi odpowiednimi postami i zaangażować ich do rozmowy oraz zapoznania się marką.
Zarządzanie społecznością
Monitorując i reagując na aktywność w Twojej społeczności, a także angażując ich do budowania relacji, może pomóc Ci lepiej zrozumieć, jak klienci wchodzą w interakcję z Twoim produktem lub usługą. Poprowadzę dialog z zebraną społecznością aby jak najlepiej przedstawić atuty firmy i zatrzymać ich na dłużej.
Prowadzenie Social Media Twojej firmy - moje podejście
Wyżej wspomniałem, jak dużo ludzi korzysta z danej platformy społecznościowej oraz jak mniej więcej ludzie się na nich zachowują. Aby nie kierować swoich działań w mediach społecznościowych dla „losowych ludzi”, znajdę odpowiednią grupę odbiorców, do której treści będą publikowane. Wiadomo, że chcemy przecież dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów! Na początku zaczniemy od wybrania odpowiednich platform mediów społecznościowych dla Ciebie i Twojej marki. Każda platforma mediów społecznościowych jest inna i przyciąga różne grupy ludzi. Dla przykładu, użytkownicy Facebooka są dość równo podzieleni między mężczyzn i kobiety, podczas gdy Pinterest jest używany w większości przez kobiety.
Na wstępie więc trzeba również będzie zastanowić się, kim jest Twój potencjalny klient i odbiorca, aby wybrać odpowiednią platformę społecznościową oraz dostosować swoje działania. Po określeniu platform społecznościowych, które zostaną wykorzystane, następnie trzeba będzie wytypować odpowiednią publikę, wykorzystując dostępne narzędzia danego serwisu. Prowadząc Social Media Twojej marki, którą ówcześnie będę chciał poznać i przeanalizować (szczególnie konkurentów), działania będę kierował do publiki, typując ją dzięki demografii, zainteresowaniu, zachowaniu i innych cech, które pozwolą na dobór odpowiedniej grupy docelowej. Pomoże to zapewnić, że treść która będzie publikowana i promowana, trafi do właściwych odbiorców. Czyli do Twoich potencjalnych klientów!
Co gwarantuję podczas obsługi Social Media?
- Wykonuję regularne raporty, aby śledzić efekty oraz postępy,
- Wyznaczam cele natychmiastowe i długoterminowe,
- Promuję inne kanały marketingowe, jeśli to konieczne,
- Optymalizuję sekcje bio i O firmie,
- Testuję i optymalizuje treści (testy A/B) , które publikuję, aby zobaczyć, co przynosi najlepsze efekty,
- Staram się rozwiązywać problemy i zaspokoić potrzeby Twoich klientów,
- Odpowiadam szybko na wszystkie komentarze i wiadomości prywatne,
- Zbadam z wyprzedzeniem atrakcyjne hashtagi, aby używać tych najbardziej efektywnych podczas publikacji treści,
- Zaplanuję kalendarz publikacji wpisów,
- Zadbam o kreacje graficzne: grafiki do postów, baner profilu, avatar itp.
Najczęściej zadawane pytania
Jeśli masz jakieś pytania, sprawdź odpowiedzi poniżej lub skontaktuj się ze mną, chętnie odpowiem 🙂
Zarządzanie Social Media - co to jest?
Zarządzanie mediami społecznościowymi to termin, który odnosi się do strategii online w zakresie tworzenia i zarządzania treściami cyfrowymi wykorzystywanymi w mediach społecznościowych. Może obejmować marketing, reklamę w mediach społecznościowych, kontakty z influencerami i rozwój marki, a także sposób, w jaki te cele są wyraźnie zarządzane za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych.
Czym jest Social Media Marketing?
Social media marketing wykorzystuje moc mediów społecznościowych do dalszych celów marketingowych firmy, czy to świadomości marki, przyciągania klientów lub prowadzenia sprzedaży. Jest to specyficzna metoda zarządzania mediami społecznościowymi, która skupia się na bezpośrednich celach biznesowych związanych z marketingiem, co sprawia, że jest ukierunkowana na metryki, w tym zaangażowanie, wzrost polubień i konwersje.
Jak wygląda raportowanie działań?
Raporty z efektów i przeprowadzonych działań przedstawiam klientowi przeważnie co miesiąc lub kwartalnie, lecz jeśli klient woli inne ramy czasowe – nie ma problemu, dogadujemy się na odpowiedni termin składania raportu 🙂 Skupiam się na tym, aby raporty były jak najłatwiejsze do zrozumienia, w tym znaczące dane na temat metryk istotnych dla KPI ustalonych na początku kampanii.
Jakich efektów mogę oczekiwać dzięki obsłudze Social Media mojej firmy?
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI), na które zwracam uwagę to liczba nowych polubień, zaangażowanie, ruch na stronie i konwersje. Wszystkie te wskaźniki wpływają na sprzedaż w dłuższej perspektywie. Zobaczysz, że te wskaźniki będą rosły co miesiąc i w jaki sposób przekładają się na Twoje wzrosty sprzedaży.