Pozyskaj klientów z social media!
Reklamy na Facebooku
Czy chcesz zyskać większy ruch i sprzedaż? Wykorzystaj najbardziej ukierunkowaną formę marketingu cyfrowego, czyli reklamy na Facebooku. Pokaż swoją markę przed idealnie dobraną grupą odbiorców i zwiększ liczbę potencjalnych klientów dzięki kampanii Facebook Ads. Nie wiesz jak to zrobić? Zrobię to za Ciebie!
Krótko o schemacie działania
1. Poznanie klienta
Na początku rozmawiam z klientem o jego biznesie, poznaję jego działalność i na czym najbardziej mu zależy. Następnie przygotowuję audyt dotychczasowych kampanii Facebook Ads.
2. Tworzenie kampanii
Mając już zebrane dane, przygotowuję i konfiguruję kampanie Facebook Ads. Stworzę tekst reklamowy, grafikę oraz dobieram odpowiednią grupę docelową, aby dotrzeć do potencjalnych klientów.
3. Raportowanie
Wysyłam comiesięczny raport do klienta z efektami działań oraz planem na kolejne działania w przyszłości. Klient oczywiście również ma dostęp do konta i kampanii przez cały czas.
Kampanie Facebook Ads - czym są?
Facebook (Meta) ma prawie 3 miliardy unikalnych miesięcznych aktywnych użytkowników spędzających co najmniej 40 minut dziennie na stronie. Kampanie Facebook Ads dają właścicielom firm przestrzeń, aby precyzyjnie kierować i celować swoimi reklamami w rynek konsumencki i dobrze dobraną grupę odbiorców, bez wydawania aż tak ogromnych pieniędzy. Dzięki moim usługom pomogę Ci dotrzeć do potencjalnych klientów tworząc odpowiednie reklamy na Facebooku. Plusy wykorzystania kampanii Facebook Ads:
- Generowanie wyższego zaangażowania użytkowników na fanpage’u firmy na organicznych i reklamowanych postach,
- Zwiększenie ruchu na stronie internetowej odsyłając do niej ludzi Facebooka,
- Tworzenie solidnej bazy fanów i powracających klientów,
- Zbieranie danych – w tym informacji kontaktowych o nowych i potencjalnych klientach,
- Zwiększanie konwersji i większe zyski Klienta,
- Budowanie świadomości marki.
Komu mogę wyświetlać kampanie Facebook Ads?
Na Facebooku możesz reklamować się na wiele sposób jak np. tworzyć kampanie Facebook Ads, promować aktualne posty na stronie firmowej czy nawet dodane zdjęcia. Jeśli chcesz dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców, wycelować swoją wiadomość tylko do ograniczonej, lecz trafnie wytypowanej grupy – reklamy na Facebooku są dla Ciebie. Reklamy również mogą być wyświetlane w różnej postaci, np. jako sam tekst, obraz z opisem, film, karuzela, artykuł i wiele więcej kreatywnych opcji! Wybór odpowiedniego rodzaju reklamy jest bardzo ważny i może przełożyć się na zaangażowanie ze strony potencjalnych klientów i fanów. Grupę odbiorców podczas tworzenia kampanii Facebook Ads możesz wytypować na podstawie:
- Ludzi, którzy już odwiedzili Twoją stronę,
- Zachowania podczas zakupów,
- Zainteresowania,
- Danych demograficznych,
- Lokalizacji,
- Urządzeń jakich używają,
- Zwyczajów zakupowych i wiele więcej.
Wybierz reklamy na Facebooku!
Pomogę Ci dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów dzięki kampanią Facebook Ads! Twoje reklamy pojawią się tylko tym użytkownikom, którzy są zainteresowani podobnymi usługami lub produktami, które oferujesz. Idealna opcja dla ograniczonych budżetów!
Zalety stosowania reklam na Facebooku
Podczas korzystania z moich usług reklam na Facebooku, otrzymujesz również:
- Fachowe porady i dobre praktyki do wykorzystania w przyszłości lub innych mediach społecznościowych,
- Konkurencyjne strategie promocji oparte na doświadczeniu,
- Przeanalizuję Twoją konkurencję i wskażę Ci co robią i co my możemy zrobić lepiej,
- Stały kontakt mailowy i telefoniczny,
- Transparentne raporty – wiesz za co płacisz, ile i za jakie działania.
Dlaczego wybrać moje usługi reklam na Facebooku?
W mediach społecznościowych oraz w przygotowaniach strategii marketingowych działam już kilka lat, zdobyłem cenne doświadczenie w opracowywaniu kompleksowych rozwiązań marketingowych oraz wdrażania ich. Przy tworzeniu reklam na Facebooku jest zawsze klient, z którym dobieram odpowiednie rozwiązania i staram się opracować kampanię również według jego uwag oraz wytycznych. Klient otrzymuje pełne raporty z przeprowadzonych działań oraz może zobaczyć w każdej chwili, jak skutecznie działa przygotowana kampania.
Pomagam klientom tworzyć skuteczne reklamy na Facebooku i stale je optymalizować w celu uzyskania zadowalających wyników. Testuję warianty reklam, aby sprawdzić, która z nich osiąga najlepsze wyniki. Aby zmierzyć skuteczność kampanii Facebook Ads, zainstaluję Pixel Facebooka na Twojej stronie internetowej (jeśli do tej pory go nie było), aby wskazać np. dokładną liczbę leadów/sprzedaży otrzymanych w określonym czasie.
Najczęściej zadawane pytania
Jeśli masz jakieś pytania, sprawdź odpowiedzi poniżej lub skontaktuj się ze mną, chętnie odpowiem 🙂
Jakie są koszty reklamy na Facebooku?
Cena reklam na Facebooku (Meta) zależy w dużej mierze od tego, co sprzedajesz, jakich wyników oczekujesz i jaki masz budżet. Koszty reklamy różnią się również w zależności od kraju, branży, wybranej grupy docelowej, miejsca umieszczenia reklamy.
Można kierować się pewnymi zasadami, które pomogą Ci ocenić ostateczne koszty są:
- Im droższa jest Twoja oferta, tym więcej możesz spodziewać się wydatków. Nie oznacza to, że koszty za kliknięcie (CPC) będą wyższe, a jedynie, że całkowite koszty kampanii będą prawdopodobnie wyższe.
- Im bardziej agresywnie podchodzisz do uzyskania wyników, tym więcej możesz spodziewać się wydatków.
- Cele takie jak np. „Sprzedaż” i „Konwersje” będą droższe, niż cele takie jak „Świadomość marki” i „Zasięg”.
Kiedy omówisz ze mną swój projekt, będę w stanie powiedzieć Ci bardziej szczegółowo, ile i jakich wydatków możesz się spodziewać decydując się na kampanie Facebook Ads.
Czy warto inwestować w kampanie Facebook Ads?
Zdecydowanie tak, nawet niezależnie od specyfiki prowadzonego biznesu. Reklama w mediach społecznościowych za pomocą Facebook Ads pozwala na:
- Kierowanie i celowanie w bardzo szczegółową grupę odbiorców, co jest niespotykane w przypadku niemal każdej innej platformy reklamowej,
- Tworzenie kampanii Facebook, które spełniają jednocześnie kilka celów w ramach jednej kampanii, w tym świadomości marki, generowanie ruchu, generowanie sprzedaży,
- Kontrolowanie swoich wydatków i wyników, które otrzymujesz,
- Zbieranie wiedzy i stałe udoskonalanie kampanii, w celu osiągania lepszych wyników.
Używam reklam na Facebooku, aby wygenerować zadowalające wyniki dla wszystkich moich klientów, mogę pomóc i Tobie! Zapraszam do kontaktu.
Jak długo muszę czekać na efekty kampanii Facebook Ads?
Aby zobaczyć efekty prowadzonej płatnej kampanii przyjmuję, że około trzy miesiące są optymalnym okresem aby wysnuć wnioski z otrzymanych wyników i podjąć odpowiednie działania na przyszłość.
Jak mogę sam/a stworzyć reklamy na Facebooku?
Aby skutecznie reklamować swoją markę za pomocą reklam na Facebooku, musisz promować produkt lub usługę („ofertę”) w sposób, który angażuje odbiorców docelowych. Na podstawie swojej oferty, wybierz cel kampanii i budżet.
Następnie określasz grupę docelową i miejsca umieszczenia reklamy. Wreszcie, tworzysz swój tekst reklamowy oraz grafikę, film i uruchomiasz kampanię. Następnie musisz odczekać jakiś czas w celu akceptacji stworzonej kampanii i reklam. Średnio czeka się około godzinę, w niektórych przypadkach dłużej.
Bardzo dobrze, jeśli Twoja kampania wyróżnia się sporym zaangażowaniem odbiorców. Wtedy Twoje reklamy zdobywają więcej reakcji i komentarzy, co przekłada się na większy zasięg reklamy i niższe koszty.